کپسول آتش نشانی آب و گاز تدبیر

کپسول آتش نشانی آب و گاز یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین انواع کپسول آتش نشانی محسوب می‌شود. همانطور که از نام آن برمی‌آید، مواد داخل این نوع کپسول را آب و گاز نیتروژن تشکیل می‌دهند. در کپسول آتش نشانی آب و گاز، گاز نیتروژن به عنوان عاملی برای بیرون راندن آب داخل کپسول و همچنین، بهبود عملکرد خاموش‌کنندگی عمل می‌کند. از کپسول آب و گاز در مکان‌های مختلفی استفاده می‌شود اما با این حال، فقط بر روی آتش‌سوزی کلاس A یعنی جامدات اثرگذار است.

عمده تفاوت کپسول آتش نشانی آب و گاز تدبیر با کپسول‌های موجود در بازار، به جنس بدنه به کار رفته در آن برمی‌گردد. بر خلاف نمونه‌های مشابه بازار، در کپسول‌های تولیدی تدبیر از پوشش ویژه‌ای برای قسمت داخلی کپسول استفاده شده است که به افزایش طول عمر سیلندر و جلوگیری از زنگ‌زدگی کمک می‌کند.

کپسول آتش نشانی آب و گاز 10 لیتری

کپسول آتش نشانی آب و گاز 6 لیتری تدبیر یکی از انواع پرکاربرد کپسول‌های آتش نشانی با ترکیب آب و گاز نیتروژن است. مهم‌ترین ویژگی این کپسول، پوشش داخلی ضد زنگ برای افزایش طول عمر سیلندر است. از کپسول آب و گاز برای اطفای حریق‌ کلاس A یعنی گروه جامدات استفاده می‌شود. مزایای کپسول آتش نشانی آب و گاز 6 لیتری تدبیر:

  • استفاده از گاز نیتروژن برای بهبود عملکرد اطفای حریق
  • پوشش داخلی ضد زنگ
  • بدنه کششی و فرااستاندارد
  • مناسب برای اطفای حریق کلاس A

خرید کپسول آتش نشانی آب و گاز

به طور کلی، هنگام خرید کپسول آتش نشانی بایستی به فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشید. از جمله فاکتورهایی که هنگام خرید انواع کپسول آتش نشانی از جمله کپسول آب و گاز باید مد نظر داشته باشید، می‌توان به اندازه کپسول، کیفیت کلی کپسول، مقاومت و جنس بدنه سیلندر، برند تولیدکننده و غیره اشاره کرد.  چنانچه قصد خرید کپسول آتش نشانی آب و گاز را دارید، توصیه می‌شود که آن را از یک برند معتبر و باسابقه در بازار تهیه کنید. کپسول آتش نشانی آب و گاز تدبیر به عنوان یکی از برترین انواع خاموش‌کننده‌های دستی در بازار داخلی به شمار می‌رود که توان رقابت با نمونه‌های خارجی را دارد. برای دریافت مشاوره رایگان و راهنمایی‌های لازم، کافیست که با شرکت تدبیر در تماس باشید.

سوالات متداول

کپسول آتش نشانی آب و گاز چیست؟
کپسول آتش نشانی آب و گاز به عنوان یکی از رایج‌ترین انواع خاموش‌کننده‌های دستی، از ترکیب آب و گاز نیتروژن برای اطفای حریق استفاده می‌کند. گاز نیتروژن عامل خارج‌کننده آب از کپسول است و با تأثیر خنک‌کنندگی خود، به اطفای مؤثرتر آتش کمک می‌کند.
کپسول آتش نشانی آب و گاز برای اطفای کدام نوع آتش‌سوزی مؤثر است؟
کپسول آتش نشانی آب و گاز تنها برای خاموش کردن آتش‌سوزی‌های دسته A یعنی جامدات مثل پارچه، کاغذ، چوب، منسوجات و غیره مؤثر است.
کپسول آب و گاز تدبیر چه تفاوتی با محصولات مشابه بازار دارد؟
در تولید سیلندر کپسول‌های آب و گاز تدبیر، از پوشش ویژه‌ای برای قسمت داخلی کپسول استفاده شده است که به افزایش طول عمر سیلندر و جلوگیری از زنگ‌زدگی کمک می‌کند.
کپسول آتش نشانی آب و گاز تدبیر در چه ظرفیت‌هایی موجود است؟
کپسول آتش نشانی آب و گاز تدبیر در دو اندازه 6 و 10 لیتری تولید و به بازار عرضه می‌شود.