کپسول آتش نشانی پودر و گاز تدبیر

کپسول آتش نشانی پودر و گاز تدبیر، یکی دیگر از انواع محصولات باکیفیت این گروه تولیدی و صنعتی است. کپسول پودر و گاز بی‌کربنات پتاسیم یا همان BC متداول‌ترین نوع کپسول‌های آتش نشانی پودر و گاز به شمار می‌رود. با وجود این، شرکت تدبیر با توجه به نیازهای مشتریان و برای رفع نیاز مراکز خاص، با تکیه بر توان تولیدی خود و استفاده از فناوری روز دنیا، توانسته است که نوع چند منظوره ABC این کپسول‌ها را نیز تولید و به بازار عرضه کند.

کپسول پودر و گاز چند منظوره ABC تدبیر، حاوی ترکیب مونو آمونیوم فسفات است. علاوه بر کیفیت بالا، در مقایسه با کپسول‌های مشابه در بازار، پودر خاموش‌کننده به کار رفته در کپسول آتش نشانی پودر و گاز تدبیر دارای خلوص بالاتری است. این امر به نوبه خود به اطفای سریع‌تر و کارآمدتر حریق کمک خواهد کرد.

کپسول آتش نشانی پودر و گاز 12 کیلویی

مشخصات کپسول آتش نشانی پودر و گاز 12 کیلویی تیپ خاموش کننده                              12 کیلویی پودر و گاز مواد خاموش کننده                              پودر درجه یک BC کاربرد      […]

کپسول آتش نشانی پودر و گاز 6 کیلویی

مشخصات کپسول آتش نشانی پودر و گاز 6 کیلویی تیپ خاموش کننده                              6 کیلویی پودر و گاز مواد خاموش کننده                              پودر درجه یک BC کاربرد      […]
مزایای کپسول آتش نشانی پودر و گاز تدبیر

گروه تولیدی و صنعتی تدبیر با بهره‌گیری از تجربه چندین ساله خود در عرصه ایمنی، توانسته است محصولی باکیفیت و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی را تولید و روانه بازار کند. استفاده از ورقه فلزی باکیفیت و دارای ضخامت بالا باعث شده است که کپسول آتش نشانی پودر و گاز تدبیر از کیفیت بالاتری نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار برخوردار باشد.

به علاوه، کپسول تولیدی شرکت تدبیر دارای بدنه کششی است که به افزایش مقاومت کپسول و طول عمر آن کمک شایانی می‌کند. کیفیت همواره جزو اولویت‌های این گروه تولیدی و صنعتی بوده است؛ در کپسول آتش نشانی پودر و گاز تدبیر، از پودر استاندارد و باکیفیت بنام ایرانی استفاده شده است. سیلندرهای به کار رفته در محصولات تدبیر به صورت کاملاً استاندارد بر حسب وزن درج شده بر روی محصول تولید می‌شوند تا دقیقاً با همان مقدر پودر پر شوند.

خرید کپسول آتش نشانی پودر و گاز تدبیر

هنگام خرید کپسول آتش نشانی باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشید که از آن جمله می‌توان به اندازه کپسول، کیفیت کپسول، مقاومت بدنه، کیفیت مواد خاموش‌کننده، برند تولیدکننده و غیره اشاره کرد. کپسول پودر و گاز تدبیر جزو برترین خاموش‌کننده‌های دستی در داخل کشور به حساب می‌آید که کیفیت آن قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است. چنانچه به دنبال خرید کپسول آتش نشانی پودر و گاز هستید، می‎‌توانید با کارشناسان تدبیر در ارتباط باشید.

سوالات متداول

کپسول آتش نشانی پودر و گاز چیست؟
کپسول آتش نشانی پودر و گاز با استفاده از ماده خاموش‌کننده پودر بی‌کربنات پتاسیم پوشش نازکی بر روی شعله حریق ایجاد کرده و با قطع اکسیژن‌رسانی، حریق را مهار می‌کند.
کپسول آتش نشانی پودر و گاز برای کدام کلاس‌های آتش‌سوزی کاربرد دارد؟
از کپسول پودر و گاز برای خاموش کردن حریق‌های مایعات قابل اشتعال (گروه B) و گازهای قابل اشتعال (گروه C) استفاده می‌شود.
کپسول آتش نشانی پودر و گاز تدبیر در چه ظرفیت‌هایی موجود است؟
گروه تولیدی و صنعتی تدبیر کپسول‌های آتش نشانی پودر و گاز را در دو ظرفیت 6 و 12 کیلویی به بازار عرضه می‌کند.
چه ویژگی‌هایی کپسول پودر و گاز تدبیر را از محصولات مشابه متمایز می‌کند؟
کپسول‌های پودر و گاز تدبیر دارای بدنه کششی هستند که به افزایش طول عمر سیلندر کمک می‌کند. همچنین، این کپسول‌ها با مواد پودری درجه یک و کاملاً همگن پر می‌شوند.